Podstawowym zadaniem reklamy zewnętrznej jest dotarcie do potencjalnych klientów wówczas, gdy będą oni przebywać poza domem, na przykład w przestrzeni publicznej. Dobrze zorganizowana kampania OOH może wykorzystywać różnego rodzaju nośniki reklamowe. Które z nich cieszą się największą popularnością?

Reklama Katowice – billboardy

Pod określeniem “billboard” kryją się różnego rodzaju tablice, na których umieszcza się plakaty reklamowe. Mogą one przybierać różne rozmiary, choć billboardy najczęściej widywane na polskich ulicach to prostokąty o wymiarach 12 bądź 18 metrów kwadratowych.

Tego typu reklamy różnią się jednak między sobą nie tylko wielkością, ale również sposobem instalacji. W miastach billboardy najczęściej umieszcza się na ścianach budynków. Poza centrum zazwyczaj można jednak spotkać billboardy wolnostojące – część z nich jest umieszczana na betonowych postumentach, inne to konstrukcje naciągane stalowymi linami.

Reklama Sosnowiec – reklama wielkoformatowa

Jak sama nazwa wskazuje, wyróżnia się przede wszystkim powierzchnią. Do reklam wielkoformatowych zaliczamy bowiem takie, których wielkość przekracza 100 metrów kwadratowych. To obszerne płachty, często wykonane z winylu albo siatki winylowej. Przeważnie pokrywają ściany dużych budynków, czasami umieszcza się je na rusztowaniach w czasie remontów budowli. Jedną z największych tego typu powierzchni reklamowych w Polsce jest budynek byłego krakowskiego hotelu “Forum”, który znajduje się nad Wisłą, nieopodal Mostu Grunwaldzkiego.

Reklama pneumatyczna

Rolę mobilnej kampanii outdoorowej może z powodzeniem odegrać reklama pneumatyczna. Takim określeniem oznaczamy dmuchane reklamy o różnych kształtach. Wyróżniają się łatwym transportem i szybką instalacją w wybranym miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.